Znaczenie aktywności fizycznej dla zdrowia psychicznego
W Polsce funkcjonuje obecnie tysiące korporacji specjalizujących się w projektowaniu oraz produkcji zapakowań z kartonu i tektury falistej. Wykorzystują też tworzywa sztuczne. Na indywidualne zamówienie wielu agentów danych korporacji, przygotowują odpowiednie opakowania promocyjne. Projekt właśnie takich pudełek, kartonów w wielu przypadkach cechuje się tym, że oprócz wyprzedawanego artykułu jest też upominek. Opakowanie marketingowe mają na celu zachęcenie do kupna, w następstwie tego użytkuje się w nich okienko zaciemnione przeźroczystą folią, dla uwidocznienia artykułu. Opakowania tego typu mają również dobre rączki w celu prostego przenoszenia towaru – sprawdź opakowanie na zegarek. W szeregu przypadków producenci stosują wkładki zabezpieczające towar przed niespodziewanym uszkodzeniem. Takimi zapakowaniami promocyjnymi są też puszki metalowe z możliwością graficznego nadruku. Samemu można wymyślić kształt puszki. Drewniane pudelka z kolorowymi nadrukami, grawerowane laserem. Korporacje decydują się coraz częściej na opakowania promocyjne wykonane z drewna oraz stali, bo są one trwałym sposobem na reklamę i mogą być używane przez długi czas.
5. Metody